Omdat onze planeet het waard is – Onze voortgang en beloften voor 2030
Als 's werelds grootste beautymerk is L’Oréal Paris vastbesloten om het moment te pakken en een nieuwe weg in te slaan naar een verantwoordelijkere toekomst, voor een eerlijke en duurzame transitie binnen de cosmeticabranche. Voortbouwend op de strategie en doelstellingen van de Group hebben we een tienjarig plan opgesteld (2020-2030), aangestuurd door ambitieuze doelen en ondersteund door ons geloof in het sterker maken van vrouwen en de kracht van wetenschap. We streven naar een eerlijke, duurzame transitie waarbij iedereen is gebaat, met de focus op ondernemingen, maatschappij en milieu. We handelen op basis van de drie pijlers van duurzaamheid:
• Economie: via onze systematische aanpak van eco-design werken we voortdurend aan het milieuprofiel van onze producten tijdens hun levenscyclus
• Milieu: we streven naar halvering van onze CO2-uitstoot per verkocht product tegen 2030 en we steunen vrouwelijk ondernemerschap dat zich toelegt op milieuprojecten
• Maatschappij: We empoweren vrouwen met onze training 'Stand Up Against Street Harassment'.
• Economie: via onze systematische aanpak van eco-design werken we voortdurend aan het milieuprofiel van onze producten tijdens hun levenscyclus
• Milieu: we streven naar halvering van onze CO2-uitstoot per verkocht product tegen 2030 en we steunen vrouwelijk ondernemerschap dat zich toelegt op milieuprojecten
• Maatschappij: We empoweren vrouwen met onze training 'Stand Up Against Street Harassment'.