Uit recent internationaal onderzoek1 blijkt dat meer dan de helft van jonge vrouwen het lastig vindt om aan het traditionele schoonheidsideaal te voldoen. Daarnaast vindt 40 procent van de jongeren dat sociale media te veel invloed hebben op hun zelfbeeld (UvA2). In de maatschappij en online wordt daarmee een norm geschetst hoe je je als vrouw zou moeten gedragen of zou moeten zijn. L’Oréal Paris roept alle vrouwen van Nederland – bekend of onbekend – op om hun onzekerheden van zich af te schudden en hun eigenwaarde te vieren. Samen met internationale ambassadrices en lokale influencers geeft het merk het startsein door inspirationele #worthit verhalen te delen in verschillende media.
Laten we vaker tegen onszelf en elkaar zeggen dat we het waard zijn, want echt: wij allemaal, zijn het waard.
1Bron: girlguiding | 2Bron: nji.nl
Bezoek de Wall of Worth in de volgende steden.
Utrecht, Vredenburgplein
30 mei 12.00 - 21.00 uur
Den Bosch, Kerkplein
2 juni 13:30 - 20:30
Rotterdam, Eendrachtsplein
14 juni 15.00-19.00 uur
15 juni 11.00 - 19.00 uur
16 juni 11.00.- 19.00 uur
We nodigen je uit om langs te komen bij de Wall of Worth
Middels een roadshow van de Wall of Worth nodigen we je uit om deze positieve boodschap persoonlijk te ervaren. Rondom de vrij te bezoeken Wall of Worth zijn meerdere activiteiten te ondernemen die vrouwen motiveren en vieren. We houden je letterlijk een spiegel voor en moedigen iedereen aan om complimenten aan jezelf op te schrijven en negatieve gedachten van je af te schudden. Jouw eigenwaarde wordt niet bepaald wordt door de mening van anderen. Elke is vrouw het waard is om gezien en gehoord te worden. Bovendien ligt er voor elke vrouw een gratis lipstick klaar. ‘Omdat jij het waard bent’.
Je vindt de L'Oréal Paris Wall of Worth in Mei en Juni in Utrecht, Den Bosch, Rotterdam, Antwerpen en Gent.